2010年1月31日星期日

smile

when u sad
juz need to smile =)
no nid fikir banyak
juz need 2 smile=)
smile smile smile
mulut buka
show you gigi
giv u sample=)
dang dang dang dang!!!!
i luv tis
sangat cute geh lolx
dan dia sangat wangi
i wan eat tissss roti
dia sentiasa smile
saya tak boleh tahan jor when c tis also smile smile smile
boleh dapat doll lik tis last year jor
saya also luv tis
got stupiak buy the small size use RM12++
saya punya XL size just need 4kou qin=)
yerrrr
saya bangga la
saya pandai XDD
saya IQ tinggi
saya cool!!!!
selain itu ooooo
saya letak ini dalam bag saya

dong dong long dong chiang!!!!
yaaaaaaaaaaaa
sangat comel
banyak liangmoi come come come
then play play play
song lolx =)
they all ask me
mana beli punya
besar lolx
dan wangi lolx
tat y i feel bangga lolx XDD
besok nak pergi beli lagi 1 for xiaoqi B'D present
no money XDD
roti ini let my bag sangat wangi jor
saya sangat happy jor
luv tis XDD

没有评论:

发表评论


I made this widget at MyFlashFetish.com.